Project administrator / Financial employee (16-24 hours per week)
The Financial Officer is part of the Finance team and reports to the Head of Finance. We are looking for a financially skilled colleague who performs the administration and other financial activities belonging to or affiliated with Millstreet Films BV.
Competencies:
Minimum MBO + work and thinking level and affinity with film (is a plus) and Finance;
Knowledge of basic accounting, AccountView, Excel, MS Office and financial transactions;
Reliable, proactive, accurate and 'Hands-on';
Strong numerical insight and an eye and attention to detail;
Good social skills and stress resistant;
Good at multitasking, because you work on several projects at the same time;
Excellent knowledge of Dutch and English, both spoken and written;
Good with Word and Excel.
Lokatie Amsterdam centrum
PeriodeWe zoeken iemand die op 1 oktober 2025 kan beginnen (eerdere startdatum is eventueel bespreekbaar). Je krijgt in eerste instantie een contract voor een half jaar met kans op verlenging.
Functie eisen / profielWerkzaamheden
Crediteuren en debiteuren administratie;
Projectondersteuning;
Projectadministratie;
Budgetbewaking;
Facturen opstellen;
Facturen inboeken in boekhoudsysteem;
Administratieve werkzaamheden.
Wat bieden wij?Wat bieden wij?
Een leuk en hecht team;
Een goed salaris, mede afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
8% vakantiegeld bovenop je salaris;
Fijne pensioenregeling;
25 vakantiedagen op basis van fulltime.
Reageren / meer informatieJe moet
inloggen om te reageren